Pages

Ads 468x60px

Labels

Jan 17, 2012

အာဂ်ႏၱာႏွင့္ဧလုိရာသုိ႔ တမ္းျခင္း (၁)

အဲ.. အေသအခ်ာ ေျပာႏုိင္တာကေတာ့- ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြအဖုိ႔ သမုိင္းအျဖစ္ တြင္ရစ္ေနေအာင္ သြားသင့္ လည္ပတ္သင့္သည့္ ေနရာျဖစ္သည္ကုိကား အမွန္ပါေပ။ သီဟုိဠ္၊ အိႏၵိယဆုိတဲ့ေဒသေတြဟာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြရဲ့ အထြဋ္အျမတ္ ေနရာျဖစ္သလုိ၊ ဘယ္ဗုဒၶစာေပ အေရးအသားကမွလည္း ဒီႏုိင္ငံေတြရဲ့ ေနာက္ခံသမုိင္းေၾကာင္းနဲ႔ ကင္းကြာလုိ႔ မရပါ။

14/ 01/ 2012

ဒီကေန႔ ခရီးထြက္ျဖစ္ျပန္တယ္။ ဒီခရီးက တမင္ထြက္တဲ့ ခရီးမဟုတ္သလုိ၊ သက္သက္ အလည္အပတ္ သြားတဲ့ခရီးလည္း မဟုတ္ပါ။ ေရာင္းရင္းေဟာင္းေတြ ေရာက္လာလုိ႔ လုိက္ပုိ႔ရတဲ့ခရီးပါ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဆယ္ရက္ သာသာေလာက္ကမွ အေဖာ္ေကာင္း ရကာ ရတနာဂီရိဆီ ခရီးထြက္ခဲ့ေသးတယ္။ အဲဒီ မီးအရွိန္က မမွိန္ေသးလုိ႔လား၊ ခရီးထြက္ေနရမယ့္ ဇာတာက တစ္ပတ္လည္လာလုိ႔လား မေျပာတတ္ပါ၊ ဒီသကၠရာဇ္ ၂၀၁၂ မွာ မိမိအတြက္ ခရီးသြားႏွစ္ ျဖစ္ေနတယ္။ အခုမွ ဇန္န၀ါရီလပဲ ရွိေသးတာ၊ ညဥ့္အိပ္ခရီးက ႏွစ္ခါေတာင္ ရွိသြားပါၿပီ။

ခရီးထြက္တာ၊ အလည္အပတ္ ေလွ်ာက္သြားတာ အထူးအဆန္းေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ ျပည္ပႏုိင္ငံမွာ စာသင္ေနတဲ့ သူတစ္ေယာက္အဖုိ႔ေတာ့ “မေယာင္ရာ ဆီလူး” က်ေနသလားလုိ႔ပါ။ ဒါ့အျပင္ ခရီးထြက္ရင္ အာ႐ုံေတြ ေထြျပားတယ္၊ စာဘက္ စိတ္၀င္စားမႈ ေလွ်ာ့သြားတတ္တယ္မုိ႔လား။ စာကုိ ပုိလုပ္ဖုိ႔ ဆုိၿပီး ၂၀၁၀ နဲ႔ ၂၀၁၁ မွာ မယ္မယ္ရရ ဘယ္မွ ခရီးမထြက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။ အဲ… အသိဧည့္သည္ လံုး၀ ေရာက္မလာလုိ႔ ခရီးထြက္ လုိက္ပုိ႔ မျဖစ္တာ ေျပာရင္ ပုိမွန္ေနမလားပဲ။ သားေကာင္မရလုိ႔ က်ားဥပုသ္ေစာင့္တာပဲ ေျပာေျပာ၊ ထမင္းအုိးေမွာက္လုိ႔ ေရႊမုေ႒ာကုိပဲ လွဴလုိက္ၿပီ ဆုိဆုိ၊ ေက်ာင္းစာ တစ္ခုတည္းနဲ႔ လံုးခ်ာလပတ္ လည္ခဲ့တဲ့ႏွစ္လုိ႔ ေျပာအားရွိတာေတာ့ အမွန္ပါ။

ဆုိရရင္ သီရိလကၤာ (သီဟုိဠ္ကၽြန္း) မွာ ေက်ာင္းစတက္တဲ့၂၀၀၆ ကေန ၂၀၀၉ ေတာက္ေလွ်ာက္ ထြက္လုိက္တဲ့ခရီးေတြ မုိင္ေပါင္းကုေဋ။ အဲ… ေယာင္လုိ႔။ အဲလုိ မဟုတ္ေတာင္ ကီလုိမီတာေပါင္း ေထာင္ေသာင္းခ်ီ။ တမင္ခရီးထြက္ခ်င္စိတ္ သိပ္မႀကီးမားလွေပမယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြက ဖန္လာေတာ့ ထြက္ကုိ ထြက္လုိက္ရတယ္။ တစ္ပါးတည္းေကာ၊ အေဖာ္နဲ႔ေရာ၊ ဂုိက္အျဖစ္နဲ႔ပါ သြားလိုက္တဲ့ခရီးက အစုံပါပဲ။

ဒါေပမယ့္ သြားခဲ့ဖူးတဲ့ခရီးေတြက အေမရိကားတုိ႔ ဥေရာပတုိ႔ မဟုတ္ခဲ့ပါ။ ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားလည္း မေနပါ။ ေခတ္အျမင္နဲ႔ တုိင္းထြာမယ္ ဆုိရင္ေပါ့။ ေရာက္ခဲ့ဖူးတဲ့ ေနရာေတြက အေရွ႔ေတာင္နဲ႔ ေတာင္အရွ ႏုိင္ငံေတြမွ်သာ။ စြန္႔စားတဲ့ခရီးလည္း မဟုတ္သလုိ၊ အံ့ခ်ီးဘနန္း ႏုိင္ငံေတြလည္း ပါမေနပါ။ သာမန္ လူသားတုိင္း သြားႏုိင္တဲ့ ခရီးေတြမွ်သာ။ အဲ.. အေသအခ်ာ ေျပာႏုိင္တာကေတာ့- ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြအဖုိ႔ သမုိင္းအျဖစ္ တြင္ရစ္ေနေအာင္ သြားသင့္ လည္ပတ္သင့္သည့္ ေနရာျဖစ္သည္ကုိကား အမွန္ပါေပ။ သီဟုိဠ္၊ အိႏၵိယဆုိတဲ့ေဒသေတြဟာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြရဲ့ အထြဋ္အျမတ္ ေနရာျဖစ္သလုိ၊ ဘယ္ဗုဒၶစာေပ အေရးအသားကမွလည္း ဒီႏုိင္ငံေတြရဲ့ ေနာက္ခံသမုိင္းေၾကာင္းနဲ႔ ကင္းကြာလုိ႔ မရပါ။ ဗုဒၶဂယာ- ဘုရားပြင့္ေတာ္မူရာ ေနရာ၊ မဟာေစတီ - ဗုဒၶဘာသာေတြရဲ့ စံနမူနာ ေစတီေတာ္- ဒါေတြဟာ သြားလည္ပတ္သင့္႐ုံသာမက သံေ၀ဂ ပြားမ်ားႏုိင္ေအာင္ စိတ္ႏွလံုး သြင္းထားရမယ့္ ေနရာေတြလည္း ျဖစ္တယ္။ အဲလုိ ႏွလံုးသြင္းမႈနဲ႔ပဲ ဗုဒၶဂယာကုိ ၃-ေခါက္ထက္မနည္း အေရာက္ သြားဖူးခဲ့တယ္။ ဗုဒၶဂယာဆုိလုိ႔ ဘုရားပြင့္တဲ့ ေနရာ တစ္ခုတည္းေတာ့ မဟုတ္ပါ။ အမ်ားသူငါ သြားေရာက္လည္ပတ္သလုိပါပဲ၊ အ၀ိဇဟိတ ၈-ဌာနတုိ႔ သံေ၀ဇနိယ ၄-ဌာနတုိ႔ ပါ၀င္ပါတယ္။

ယင္းအျပင္ အေသာကဘုရင္ရဲ့ မူရင္းလက္ရာ ပုိဗာၿမိဳ့က ဗိသုကာပညာရပ္နဲ႔ ကမၻာေက်ာ္ေနတဲ့ ဆန္ခ်ီေစတီေတာ္ကုိလည္း အေျပးအလြား သြားလုိက္တာပါပဲ။ အျမင္မေတာ္ ဆင္ျဖဴေတာ္နဲ႔ ခေလာက္လုိ႔ပဲ ဆုိဆုိ၊ အျမင္မေကာင္း ဘုန္းႀကီးနဲ႔ ဦးေဆာင္းပဲ ေျပာေျပာ၊ ကမၻာေက်ာ္ အခ်စ္ဗိမာန္ တည္ရွိရာ အဂၢရာက တပ္ခ်္မဟာကုိလည္း လက္မလြတ္ပဲ ဇြတ္လည္ပတ္ခဲ့ပါေသးတယ္။ ခုတစ္ခါ ခရီးထြက္ရျပန္တယ္။ ခုတစ္ေခါက္ ခရီးက မထြက္မျဖစ္ ထြက္ကုိထြက္ရမယ့္ ခရီးျဖစ္ေနတယ္။ ဧည့္သည္ေတြကုိ လုိက္ပုိ႔ရတဲ့ခရီး ဆုိပါေတာ့။ လုိက္ပုိ႔လုိ႔သာ ေျပာရေပမယ့္လည္း ကုိယ္ကုိယ္တုိင္ တစ္ခါမွ မတစ္ခါဖူးတဲ့ ခရီးအသစ္ ျဖစ္ေနတယ္။ သီဟုိဠ္မွာတုန္းက အတူေန အတူစား၊ အတူသြား အတူလာ၊ အတန္းလည္း တူ၊ စိတ္ထားလည္း အတူဆုိတဲ့့ ေရာင္းရင္း စာသင္ဖက္ေတြ ဆုိက္ေရာက္လာတယ္။ ဆုိင္းမဆင့္ ဗံုမဆင့္ ေရာက္လာတယ္လုိ႔ ေျပာႏုိင္ေပမယ့္ သူတုိ႔ကုိ ဖိတ္ေခၚေနတာက ၾကာလွပါၿပီ။ ဂယာဆုိဒ္ (ဗုဒၶဂယာ၀န္းက်င္) ေလာက္ပဲ ေရာက္ဖူးတဲ့ ကုိယ့္ေရာင္းရင္းေတြကုိ မဟာရ႒ (ၿမိဳ႔ႀကီး) က ဘယ္လုိဆုိတာကုိ ၾကြားခ်င္သကုိး။ မဟာရ႒ကလည္း ေပ့ါေသးေသးေတာ့ ဘယ္ဟုတ္မလဲ။ ဘုရားပြင့္တဲ့ေနရာ မဟုတ္တာေတာင္ ဘုရင္အေသာကရဲ့ ကုိးတုိင္းကုိးဌာန သာသနာျပဳ ေစလႊြတ္ခန္းထဲက တစ္ခန္းရပ္ ျပဇာတ္ေလ။ အဲ… ဟုတ္ေပါင္၊ တစ္ေခတ္ဆန္း သာသနာျပဳခန္းေပါ့။ ျမန္မာႏုိင္ငံ သထံုၿမိဳ့ဆုိတဲ့ သု၀ဏၰဘူမိ၊ သီဟုိဠ္ဆုိတဲ့ တမၺပဏၰလုိ ေနရာမ်ဳိး တစ္ခုပါ။

မဟာရ႒ရဲ့ၿမိဳ့ေတာ္က မြန္ဘုိင္းၿမိဳ့ပါ။ မြန္ဘုိင္းကုိ ေရွးက ဘုံေဘ-လုိ႔ ေခၚေ၀ၚၿပီး၊ ယခုအခါမေတာ့ မြန္ဘုိင္း-လုိ႔ ေျပာင္းလဲ ေခၚေ၀ၚၾကတယ္။ မမၼေဒ၀ီလုိ႔ ေခၚတဲ့ ဟိႏၵဴနတ္ဘုရားမကုိ အေၾကာင္းျပဳလုိ႔ပါ။ မြန္ဘုိင္းက အိႏၵိယႏုိင္ငံရဲ့ စီးပြားေရး အခ်က္အခ်ာ ၿမိဳ့ေတာ္တစ္ခု ျဖစ္သလုိ အင္တာတိန္းမင္းန္လုိ႔ ေခၚတဲ့ ေျဖေဖ်ာ္ေရးလုပ္ငန္းမွာလည္း ထိပ္တန္းအဆင့္ ရွိတယ္။ ေဘာလီ၀ုဒ္ဆုိ အေမရိကန္က ေဟာလီ၀ုဒ္နဲ႔ နင္လားငါလား အျပိဳင္ပဲေပါ့။

မြန္ဘုိင္းက အုိင္တီေတြနဲ႔ ေခတ္မီေနသေလာက္ မဟာရ႒ျပည္နယ္ရဲ့ ၿမိဳ့နယ္ေလးေတြကလည္း ဘယ္ေခမတုန္း။ ကမၻာေက်ာ္ ပန္းခ်ီ ပန္းပု ပန္းေတာ့ ပန္းတေမာ့ေတြႏွင့္ အံ့ဖြယ္ ဗိသုကာ ပညာရပ္ဆန္းေတြက လန္းမွလန္း။ အာဂ်ႏၱာဆုိတာနဲ႔ ကမၻာေက်ာ္တဲ့ ေက်ာက္ဂူႀကီးဆုိတာ လူတုိင္းသိ။ ရတနာဂီရိ အသံၾကားတာနဲ႔ ျမန္မာတုိင္းသိ။ ဧကပူရီဆုိတာနဲ႔ ဆရာႀကီးဂုိအင္ကာရဲ့ ကမၻာေက်ာ္ ၀ိပႆနာစင္တာ တည္ရွိရာကုိ ညႊန္းတယ္ဆုိတာ လူတုိင္းသိေပါ့။ ဒါက ဗုဒၶဘာသာဘက္ကေန ေၾကြးေၾကာ္ေန႐ုံသာ။ အျခားဘာသာဘက္က ၾကည့္ရင္လည္း သမုိင္းေျခရာက ေနရာအႏွံ႔ ျပန္႔မွျပန္႔။ ဟိႏၵဴတုိ႔ရဲ့ ရွီ၀ဂ်ိ ေပ်ာ္စံရာ ဧလုိရာ လုိက္ဂူေတာ္၊ မမၼေဒ၀ီရဲ့ ကြ်န္းစု ၇-ခု။ မြတ္စလင္ ဘာသာ၀င္တုိ႔ရဲ့ ေအာ္ရန္းကဗတ္ၿမိဳ့က ဘီဘီကာ မကၠဘရာ-စတဲ့သမုိင္းအၾကြင္းအက်န္ေတြ တူးေဖာ္လုိ႔ မကုန္ခမ္းႏုိင္ေအာင္ ေရွးေဟာင္းအေမြအႏွစ္ ျဖစ္ထြန္းခဲ့တဲ့ မဟာရ႒တုိင္းႀကီးေပါ့။

ဒီတစ္ခါ ခရီးက အရင္လုိ ညသန္းေခါင္အခ်ိန္မွာ ထြက္ေတာ္မူ နန္းေတာ္က ခြါတယ္ မဟုတ္ပါ။ လင္းအားႀကီးအခ်ိန္ေလာက္က်မွ ေက်ာင္းေဆာင္ကေန ထြက္ခဲ့ရတယ္။ ရတနာဂီရိ သြားတုန္းကလုိ အိစ္စ္ပရက္ ရထားႀကီးကုိ စီးၿပီး ခရီးႏွင္ခဲ့ျခင္းလည္း မဟုတ္ျပန္ပါ။ အင္ႏုိဗာကားေလးကုိ အျပတ္ဌားၿပီး သြားေရာက္ လည္ပတ္ခဲ့တာပါ။ သီရိလကၤာမွာ စာသင္ၾကားေနဆဲျဖစ္တဲ့ ကရင္ျပည္နယ္ႏွင့္ မြန္ျပည္နယ္က ကုိယ္ေတာ္ ၃-ပါး၊ ဗုဒၶဂယာ မာဂဓတကၠသုိလ္က ကိုယ္ေတာ္ ၂-ပါး၊ ကာလိဒါသ ယူနီဗာစီတီမွာ ပီအိပ္ခ်္ဒီ လုပ္ေနတဲ့ ျမင္းမူက ကုိယ္ေတာ္၊ စာေရးသူ။ အာလံုးေပါင္း ၇-ပါးေပါ့။ အာ႐ုဏ္က်င္းခ်ိန္ျဖစ္တဲ့ မနက္ခင္း ၅-နာရီေလာက္မွာ ေက်ာင္းေဆာင္ကေန စတင္ ထြက္ခြါၾကတယ္။ မြန္ဘုိင္း-နာဆစ္ အေ၀းေျပးကားလမ္းမႀကီးကုိ ေရြးခ်ယ္ၿပီး ခရီးႏွင္ခဲ့ၾကတယ္။

ဧကပူရ္မွာ မနက္စာအျဖစ္ လက္ဖက္ရည္နဲ႔မုန္႔ သံုးေဆာင္ၾကၿပီး ခရီးဆက္တယ္။ ကားဆရာက ငယ္ရြယ္သူပီပီ ႏြန္စေတာ့ကုိ အျပတ္ေမာင္းေတာ့တယ္။ ဂ်ီပီအက္စ္ ေျမပံုစနစ္ အကူအညီနဲ႔ သြားတာမုိ႔လုိ႔ လမ္းဆံုလမ္းခြ ေရာက္တုိင္းကုိ သံသယ ကင္းကင္းနဲ႔ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္ခဲ့တယ္။ အုိင္ပက္တူးကုိ အတင္းထည့္ေပးလာတဲ့ က်ဳိက္ထုိက သူငယ္ခ်င္းကုိ ေက်းဇူး အခါခါ တင္ေနမိတယ္။ ေန႔ခင္း ၁၁-ေက်ာ္ေက်ာေလာက္မွာ ဧလုိရာရြာကုိ ေရာက္လာခဲ့ၿပီး အနားယူ ေန႔လည္စာ သံုးေဆာင္ၾကတယ္။ မြန္းလြဲ ၁၂ နာရီေလာက္မွာမွ ဧလုိရာလုိဏ္ဂူေတာ္ႀကီးကုိ စတင္ လွည့္ပတ္ၾကည့္႐ႈခဲ့ပါတယ္။ (ဧလုိရာ သမုိင္းေၾကာင္းကုိ သီးသန္႔ တင္ျပပါဦးမည္)။ ဧလုိရာလုိဏ္ဂူေတာ္ႀကီးဟာ ေက်ာက္ေတာင္အမ်ဳိးအစား ျဖစ္ပါတယ္။ အလ်ားလုိက္ ရွည္ေမွ်ာေမွ်ာျဖစ္ေနတဲ့ ေက်ာက္ေတာင္ႀကီးကုိ ေရ့ွမ်က္ႏွာစာ ျဖတ္ေတာက္ကာ ဆုိင္ရာယဥ္ေက်းမႈ သမုိင္းေၾကာင္းမ်ားကုိ ေက်ာက္ထြင္း ထုဆစ္ထားသည့္ လုိဏ္ဂူေတာ္ႀကီး ျဖစ္တယ္။

ေက်ာက္ေတာင္တေၾကာလံုးကုိ လုိဏ္ဂူေတာ္ ၃၄-ခု (အခန္း ၃၄-ခန္း) တုိ႔နဲ႔ အခန္းဖြဲ႔ ထုဆစ္ထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အခန္း ၁ ကေန ၁၂ အထိကုိ ဗုဒၶ၀င္ဆုိင္ရာ အခ်က္အလက္မ်ားနဲ႔ ေက်ာက္ဆစ္ ထြင္းထုထားၿပီး၊ ေနာက္ထပ္ ၁၆ ခန္း (၁၃ ကေန ၂၈ အထိ) တုိ႔ကုိ ျဗာဟၼဏ၀ါဒဆုိင္ရာ အခ်က္အလက္မ်ားနဲ႔ ပံုေဖာ္ထားသည္။ ၾကြင္းက်န္ေသာ အခန္းမ်ားကား ဂ်ိန္းဘာသာ၀င္နဲ႔ သက္ဆုိင္ပါသည္။

လုိဏ္ဂူ ၃၄ ခန္းအနက္ အခန္းနံပါတ္ ၁၆ လုိဏ္ဂူကေတာ့ အႀကီးက်ယ္ဆံုးနဲ႔ အခမ္းနားဆံုးပါ။ မိန္းလမ္းမႀကီး အ၀င္၀နဲ႔ ဆက္သြယ္ထားသလုိ အခန္းတြင္းရွိ ဖြဲ႔စည္းမႈကလည္း ထည္၀ါလွပါတယ္။ ေက်ာက္ဆစ္လက္ရာကုိ အႏုစိတ္စြာ ပံုေဖာ္ထားသျဖင့္ ၾကည့္႐ႈသူတုိင္းက အံ့ၾသခ်ီးက်ဴးရပါတယ္။ ကေန႔တုိင္ေအာင္ ဘုရားတန္ေဆာင္း ေက်ာင္းတုိက္ႀကီးေတြမွာ အသံုးျပဳဆဲျဖစ္တဲ့ လင္းႏုိ႔ေတာင္ ကႏုတ္ေတြ၊ ပြတ္လံုး တုိင္လံုးႀကီးေတြဟာ ဧလုိရာကေန သေႏၶတည္ခဲ့မွန္း မ်က္ျမင္က်မွ ရွင္းလင္းစြာ သိရွိခဲ့ရပါတယ္။ ဧလုိရာ လုိဏ္ဂူေတာ္ႀကီးရဲ့ သမုိင္းေၾကာင္းကား မယုံႏုိင္ေလာက္ေအာင္ ရွည္လ်ားသေလာက္ ေဖ်ာက္ဖ်က္လုိ႔မရေလာက္ေအာင္ကုိ ခုိင္ခန္႔တည္ျမဲဆဲပါ။

အခန္းေတြ စံုလင္ေအာင္ ၾကည့္႐ႈျခင္း၊ မွတ္တမ္းတင္ျခင္း၊ အမွတ္တရ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ျခင္းအမႈ ျပဳလုပ္ၿပီးေနာက္ အျပင္သုိ႔ထြက္ကာ အေမာေျပ အေအးေလး ေသာက္ၾကပါတယ္။ အခ်ိန္ကုန္မွန္း မသိ၊ ေညာင္းညာမွန္း မသိေလာက္ေအာင္ ဆြဲေဆာင္အားေကာင္းလွတဲ့ ဧလုိရာ လုိဏ္ဂူေတာ္ႀကီးကေန ႏႈတ္ဆက္ ခြဲခြါခဲ့တဲ့့ အခ်ိန္သမယမွာ ညေနေစာင္းလုိ႔ေနပါၿပီ။ တည္းခုိ နားေနဖုိ႔ရာ ေအာ္ရန္းဂဗတ္ ၿမိဳ့တြင္းဘက္သုိ႔ ေမာင္းထြက္လာခဲ့ၾကတယ္။ ဘူတာႀကီး အနီးအနားရွိ ေဟာ္တယ္ေတြကုိ စံုစမ္းၿပီး ပ၀ါရဏာ ဆုိတဲ့ ဟုိတယ္မွာ တစ္ညတာ အေျခခ်ဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ၾကတယ္။

ဧလုိရာလုိဏ္ဂူေတာ္ႀကီးနဲ႔ ေအာ္ရန္းဂဗတ္ၿမိဳ့ရဲ့ အကြာအေ၀းကေတာ့ ကီလုိမီတာ ၂၀ ၀န္းက်င္မွ်သာ။ မိန္းလမ္းမႀကီးရဲ့ အဆံုး ဘူတာလမ္းဆံု အေကြ႔ေလးမွာ တည္ရွိေနတဲ့ ပ၀ါရဏာ ဟုိတယ္ကား သိပ္ၿပီး ႀကီးက်ယ္ခမ္းနား မေနေပမယ့္ သန္႔ျပန္႔ေနတဲ့ ဟုိတယ္တစ္ခုပါ။ အဲယားကြန္ တပ္ဆင္ထားေပမယ့္ သံုးစရာ မလုိေလာက္ေအာင္ ေအာ္ရန္းဂဗတ္ရဲ့ ေဆာင္းခ်မ္းႀကီးက လႊမ္းျခံဳထားလုိ႔ေနပါၿပီ။ ေအာ္.. မနက္ဖန္ဆုိ ကမၻာေက်ာ္ အာဂ်ႏၱာ လုိဏ္ဂူေတာ္ႀကီးကုိ ၾကည့္ခြင့္ရအံုးမွာမုိ႔ ေစာေစာေလး အိပ္ရာ၀င္ရမွာပါေလ။ အိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားရင္း ငယ္ငယ္တုန္းက ဖတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ စာေရးဆရာ ခ်စ္ဦးညိဳရဲ့ “အဆိပ္ႏွင့္ ကမၻာတစ္သိန္း” ၀တၳဳကုိ ျပန္ေျပာင္း အေတြးေရာက္ေနမိတယ္။ ေက်ာက္ဂူႀကီးကုိ ထြင္းဆစ္၊ နံရံ ပန္းခ်ီးကားကုိ ဆြဲျခစ္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္လုိက္ေက်ာ္ကုိ သနားေနမိျပန္တယ္။ သနားရင္း ေတြးရင္း အိပ္မက္ကမၻာသုိ႔ ေရာက္ခဲ့ရျပန္ၿပီ။

0 comments:

Post a Comment